Sürgősségi ügyelet
Kutyák és macskák
részére 0-24-ig
Időpontfoglalás
szakrendeléseinkre
IDŐPONTFOGLALÁS ÁLTALÁNOS RENDELÉSEINKRE
BUDAPESTI
ÁLLATKÓRHÁZ
Garantált időpont - részletes tájékoztató
A garantált időpontos szolgáltatás során csak az előjegyzésben lefoglalt szolgáltatás nyújtására van lehetőség. Annak érdekében, hogy a vizit időtartama és így az időpontok betartásának menete garantálható legyen, ezen szolgáltatás keretében nincs mód egyéb vizsgálatok vagy beavatkozások elvégzésére. Ilyen igény esetben ambuláns rendelésünk áll rendelkezésre a garantált időponton kívül.
Egy időpontban csak egy kisállat ellátását tudjuk vállalni. Ezért, ha több kisállattal jönnek, akkor annyi időpontot kell foglalni, ahány kisállattal jönnének a rendelésre.
A foglalt időpontról visszaigazoló e-mailt és az időpont előtt egy nappal SMS üzenetet is küldünk. A foglalás csak a visszaigazolás esetén tekinthető érvényesnek. Ennek hiányában mindenképp vegyék fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben (bpallatkorhaz@gmail.com).
Az időpont “garancia” azt jelenti, hogy a szolgáltatást az előre lefoglalt időpontban, de legfeljebb ahhoz képest 5 percen belül megkezdjük.
Ennek alapfeltétele, hogy az időpont előtt legalább 10 perccel jelenjenek meg a recepción a szükséges adatok felvételéhez és adminisztráció elvégzéséhez.
Késedelem kérdése:
Az időpont tekintetében a kórház nyilvántartó rendszerének számítógépes óráját tekintjük mérvadónak.
Késedelem a mi hibánkból:
Ha az ellátás megkezdésének késedelme 5 percen túli, akkor azt még 10 percen belül megkezdhetjük, de automatikusan 25%-os kedvezménnyel fogjuk számítani.
10 percet meghaladó késedelem esetén Önnek lehetősége van elállni a szolgáltatás igénylésétől. Ebben az esetben automatikusan felajánlunk egy új időpontot, amikor Ön 50%-os kedvezménnyel veheti igénybe az eredeti foglalásban igényelt szolgáltatást, az arra vonatkozó szabályokkal.
Késedelem a gazdi oldaláról:
Amennyiben az időpont előtt 10 perccel nem érkeznek meg, és a foglalásban szereplő időpontkor a szolgáltatás nyújtását nem tudjuk megkezdeni, akkor – az aktuális lehetőségeinket is mérlegelve – elállhatunk a garantált időpontos szolgáltatás nyújtásától. Ha van rá kapacitásunk, akkor a gazdi az időpontjára tekintet nélkül kérheti a szolgáltatást az ambuláns rendelés keretein belül a szükséges várakozási idő vállalásával. Ebben az esetben is igyekszünk a szolgáltatást a lehető leghamarabb megkezdeni, de ennek az ideje az ambuláns rendelés nem kiszámítható jellege miatt csak jelezhető, de nem garantálható.
Ha ezt nem kéri a gazdi, akkor lehetősége van egy új időpontot kérnie. Ebben az esetben viszont a lekésett és így ki nem használt időpont miatt le nem mondási díjat kell fizetni, ami a szolgáltatás bruttó díjának 50%-a. Ennek befizetése után tudunk csak új garantált időpontot adni. (Lásd még: Le nem mondott időpont pótdíja)
Lemondás:
Díjmentesen időpontot változtatni, lemondani csak online, a foglaláskor kapott emailben leírtaknak megfelelően lehet, az időponthoz képes legalább 24 órával korábban.
Le nem mondott időpont pótdíja:
A 24 órán belül történt lemondás vagy meg nem jelenés esetén az igényelt szolgáltatás bruttó díjának 50%-t foglalási pótdíjként felszámolhatjuk. A kórházban bármilyen szolgáltatás igénybevétele a továbbiak esetén csak ennek kifizetése után lesz lehetséges. A pótdíjat a kórház ki is számlázhatja, ennek a követelésnek a jogosságát az időpont foglalás során tett nyilatkozat alapján vitatni nem lehet.